Σαλάτα ως κύριο γεύμα

Η σαλάτα είναι ιδανική επιλογή σαν κύριο γεύμα είτε βρισκόμαστε σε δίαιτα είτε προτιμούμε κάτι εύκολο και γρήγορο.

Read more ...

Βιταμίνη C

Λαμβάνετε αρκετή;

Read more ...

Οι 5 καλύτερες βιταμίνες για υγιή μαλλιά

Ενώ η απώλεια μαλλιών μπορεί να αποδοθεί σε ορισμένες ιατρικές παθήσεις, όπως η αλωπεκία, είναι επίσης φυσικό αποτέλεσμα της γήρανσης. Υπάρχουν όμως μερικά  πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να σας βοηθήσουν.  

Read more ...

Καφεΐνη

Η καφεΐνη είναι ένα ήπιο διεγερτικό αλκαλοειδές από ορισμένα φυτά. Βρίσκεται σε κόκκους καφέ, φύλλα τσαγιού και προστίθεται σε αναψυκτικά, ποτά ενέργειας, ενεργειακές μπάρες και πωλούνται σε κάψουλες και δισκία ως διαιτητικό συμπλήρωμα. Η καφεΐνη δεν έχει καμία θρεπτική αξία.

Read more ...

Νερό. Ένα πολύτιμο στοιχείο

Το νερό είναι το πιο άφθονο συστατικό στο ανθρώπινο σώμα. Μπορεί επίσης να είναι το πιο πολύτιμο στοιχείο στο ανθρώπινο σώμα. Ανάμεσα στις λειτουργίες που εξυπηρετεί είναι να είναι ένα ενεργό μέσο στήριξης για μεταβολικές αντιδράσεις.

Read more ...

Τροφές που θα αγαπήσει η καρδιά σας!

Μικρές αλλαγές στη διατροφή σας, οι οποίες θα προάγουν την υγεία της καρδιάς σας μέσω της μείωσης των επιπέδων της χοληστερίνης και της πίεσης, αλλά και χάρη στην προστατευτική τους δράση στα αγγεία.

Read more ...

Οι τροφές που μας γερνάνε

Τελικά μπορούμε να σταματήσουμε το χρόνο;

Read more ...

Βιταμίνες καθυστερούν την εμφάνιση των γκρίζων μαλλιών.

Όσο μεγαλώνετε, τα γκρίζα μαλλιά αυξάνονται κάθε 10 χρόνια μετά την ηλικία των 30 ετών. Με την πρόσληψη συγκεκριμένων βιαταμινών μπορείτε να καθυστερήσετε αυτήν τη διαδικασία.

Read more ...

Τελικά ισχύει ότι το γεύμα αργά το βράδυ παχαίνει;

Το να φάμε το κύριο γεύμα το βράδυ δεν σημαίνει απαραίτητα και αύξηση βάρους. Η απώλεια κιλών έρχεται όταν  τρώμε λιγότερες θερμίδες από αυτές που δαπανούμε μέσα στη ημέρα. Εάν η συνολική ημερήσια κατανάλωση θερμίδων δεν ξεπερνάει κάποιο συγκεκριμένο εύρος, μπορούμε να φάμε το κυρίως γεύμα το βράδυ.

Read more ...

Page 3 of 3